Jedna z linií, které se knihou prolínají, se například točí kolem magického cypřiše. „Kouzelná moc se projevuje tak, že každému, kdo usne pod jeho větvemi, přinese sen, jenž mu zprostředkuje návod k řešení životních problémů,“ vysvětluje s tím, že tajemná rostlina sehraje zásadní roli v životě mladé ženy, jež se potýká s rozpadem milostného vztahu.
Dnes je již zřejmé, že původní plán, zaplatit náklad z crowdfundingové kampaně, nevyšel. Přesto Zavřel rozhodnutí nelituje, považuje ho spíše za možná až příliš ambiciózní. „Z vytyčených 150 tisíc korun se nakonec podařilo vybrat něco kolem 60 tisíc. Cílová částka byla asi moc vysoká. Jsem ale rád, že jsem to zkusil, protože jsem mohl nahlédnout do světa marketingu,“ říká. Za jistý handicap například považuje svou nepřítomnost na sociálních sítích, které mohou při podobných kampaních sehrát vcelku důležitou roli. „Facebook jsem sice kdysi měl, ale zrušil jsem ho. Sociální sítě mě nebaví,“ vysvětluje.
Co ho při psaní nejvíce překvapilo? Kde hledal inspiraci? A proč se vlastně pustil do crowdfundingové kampaně? Poslechněte si rozhovor s Viktorem Zavřelem, který v červnu pořídil Patrik Švec.